Lussevaka

Nu har vi äntligen haft den berömda lussevakan. Började med lärarnas lussande i tegelbruket och sedan bar det av till hagadal. Var där typ hela natten och simmade, spelade volleyboll och hade diverse tävlingar. Somliga roligare än andra. Sedan var det tillbaka till skolan för frukost och vi som inte hade någon lärare att lussa för fick ta oss för i princip ingenting. Sedan var det lite allsång med Andrea, Lotten, Cecilia och hesa Danny samt sovande Lotten. Lussetåg och jag höll mig vaken. Jätte fint faktiskt. Pepparkakor och lussebulle sedan var det dags för lektioner. Somnar på ett bord på engelska till en film som faktiskt verkar vara bra. Kemi och somnar till den filmen som är någon natur grej och det var bara vår lärare som tittade. Hem hem sov sov säger jag.
Idag var det riktigt segt att gå upp vill jag säga men det var faktiskt riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback