Nu var det ett tag sedan

Jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg på den senaste tiden, men jag antar att det är så det går när man har bröder hemma.
I alla fall...
Idag var jag och syrran i O-hamn och hade planerat att fynda på lite rester sedan mellandagsrean. Visst blev det inköp men inget på rea.
Om bilderna till min blogg inte skulle bugga så mycket skulle jag ladda upp dem. Blev i alla fall ett par snygga ankelboots på din sko i grå mocca, en randig halsduk från veromoda och ett par nike träningsbyxor som egentligen var alldeles för dyra. Så går det med julklappspengar.
Är faktiskt allmänt nöjd med dagens bravader och syrrans hår blev snyggt färgat och klippt av allas våran Monica på M&M.
Har dock inte bestämt mig angående nyår än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback