Uppdatering...

Ja, min buggiga blogg har buggat väldigt mycket. Jag blev sur. Så, nu var det avklarat.

Idag hade jag gympa på SUT. Spelade badmington med fröken sol, miss bruna ögon, bhn och lilla lila. Tyvärr gick det ihop till värsta pakten och gav mig straff prickar för att de tyckte att jag fuskade! Fy faan! Jag fuskade inte!  Men jag var bäst i alla fall tycker jag. Näe, men seriöst det var skit skoj. tycker att vi borde göra mera sånt.

Iorgon bär det av till stora staden Stockholm! Se mamma mia och besöka riksdagshuset(why?). Sen får jag ju träffa lika som bär tjejen. Har saknat dig jätte mycket sedan konfalägret i Idre i sommras. Det är ett hlvår sedan vi sågs. Herre gud... och bara så du vet så skulle jag åka på helg utan älg! Det ska bli så roligt att få träffa dig igen. Du lärde mig att det finns någon som är så ortoligt lik mig att det är såå konstigt.
Hur som helst du är bäst, typ.

Vill också passa på att tacka alla andra som ska förgylla min härliga dag imorgon. Samanbitna Andrea, Defekta Diddi, Lilla Lollo och Fröken Sol. Ni är underbara.

Nu känner jag att jag blev för personlig, förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback