En vecka

En vecka sen första inlägget. wow! stort.

Idag var det barngympa igen. Var och är hur trött som helst och jag förstår inte hur barnen kan vara så pigga. Det kan också vara för att jag och Kenny låg och lyssnade på julmusik och snackade halva natten, eller inte.
Har fortfarande inte köpt ett par svarta snygga träningsbyxor och jag glömde pappersnäsdukarna.

Om en timme är det tillbaka till sporthallen. Fotbollsträäning med Manne, undrar hur de blir. Alla säger att han är bra så får väl tro den på orden. Lugnt tempo hoppas jag på, jag kan alltid hoppas.
Länge sen jag tränade fotboll blir nog ganska kul att va igång med de igen efter typ en månad.

Jag vill sova! fast det vore ännu bättre om man bara sov 2 dygn i veckan och var vaken de andra 5. Det skulle vara smidigt. Snälla låt mig sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback