HUC - dagen

Vem uppfann HUC-dagen egentligen?
Det är bara ett sätt att spara pengar på att ungdomar inte träffar nya mäniskor och bor kvar här så länge som möjligt.( Det lokala gymnasiet och de loka företegarna finns på plats för att visa upp sig. )
Det i princip tvång att gå dit men de vågar man ju självklart inte skriva, istället skriver man att man inte kan tvinga någon att gå dit på en lördag men att eleverna kommer att kompenseras vid ett annat tillfälle. Skit snack! skriv att man ska komma dit bara!
Är jag fördommsfull? Är jag fördommsfull bara för att jag vill träffa nya människor och inte gå i högstadiet 3 år till? Är jag fördommsfull eller stämmer mina fördommar med verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback