Today. This day.

Min syster är den tröttaste människan i världen, bara så ni vet.

Såg Lollo och Lotten på väg till skolan när jag åkte hem.IN YOUR FACE! Jag slipper!
När jag kom hem blev det pizza sen igår till frukost, MUMS! JAg börjar inte förrns halv 1 men håller på tills klockan 9. Om jag har tur missar jag inte allt för mycket av greys anathomy. Det pogramet är så bra! Om ni inte ser det är det verkeligen dags att börja. Hur underbart som helst!



The little boy  The little boy is faking a smileHe has done that for a whileHe lerned it from his dadWho always was madThe words he said hurt the little boyMore than the hitting that brought his dad joyThe little boy is always sad But that dosn´t bother his dadThe little boy watches the skyAnd he is asking, why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback