Barngympa

Såg the break up hos Kenny igår, den var faktiskt bra men slutet var lite lustigt. Det var ju snällt av Sörensören att fixa en ny film tycker jag:D

Sen bar det av till barngympan klockan 10 i sporthallen. Det var bara jag och Cina idag men det var bara 14 barn så det gick bra. Dom är så söta!!!  Men idag var de ganska hostiga och snoriga allihopa. Det var inte så mysigt men det är väl sådant man får stå ut med antar jag. Någon som har bra lekar som 4-6 åringar tycker om? let me know!

Hem hem blev det sen. Har suttit och spelat sims2 studentliv hela dagen, nästan i alla fall. Det är hur kul som helst.
Undra vad man hittar på imån. Hur gutt som helst med höstlov och 2 veckors prao efter det. Det ska bli helt underbart att slippa läxor. Inte skolan, läxor.

Och just nu springer som smålandskavlen, surt för mig men klubben hade ju inget tjejlag....


Att komma ihåg
Pappersnäsdukar till nästa barngympa
Inhandla ett par snygga svart träningsbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback