Målarfärg i håret

Boxen gick bättre än väntat, blev inte så körd som jag trodde att jag skulle bli. Det var ju tur...

Sen blev det som sagt cityakuten. Var väl ett okej avsnitt. Efter det blev det målning i Veronikas kök. Fast jag satte ihop en stol större delen! Jag äger på att sätta ihop ikea möbler! Mer färg och mer cityaktuten blev det senare på kvällen/natten blev det med.

Vaknade imorse av att syrran är uppe och målar, igen! pust säger jag och somnar om!
Hjälper till lite och sen käkar vi en välförtjänt frukost. Sen var det mer målande fast det blev väl inte super snyggt. Såg lite konstigt ut men det blir nog bra.

Fixade ihop köksbordet medans Frida och Veronika lagade mat. Pasta och baconsås, mums!
Mer målande och nu ser jag gråhårig ut.

Nu är mina armar helt slutkörda...

Att komma ihåg
Målan inte om när pappa är bortrest 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback