Dagens med fanta

Så ja, efter skolan satte jag mig på bussen till Oskarshamn. Vi hämtade mat på mcdonalds och köpte en present till mitt kusinbarn som fyllt 1.
Vi tränade orientering på vägen mot P-vik. Det var massor med ris och svårt att komma fram och jag fastnade i taggtråd, blev lurad av en gubbe och badade i en sunkig bäck m.m. Jag ska inte tala om hur lång banan var och hur lång tid det tog för då blir jag bara deprimerad.
Efter åkte vi hem till min farbror och duschade. Gud vad jag älskar deras badrum. Super fräsht och mysigt.
Sen skulle vi gratta min kusin och mitt kusinbarn. Så vi åkte dit och hej, hej, mat, mat. Pratade och var allmänt trevliga. Min farbrors sambo sa att hon skulle ge mig nått visitkort till nån sjukgymnast som hon gick hos som hon trodde skulle kunna hjälpa min rygg. Jag är skeptisk men det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: sanna

läste för ett tag sedan en blogg. En kvinna i 40 års åldern som hade haft grav skolios. hon skrev om alla sina behandlingar och om hur livet blivit. jätte bra skrivet. allt hade gått prima och hon hade flera barn och jobbade med trädgård tror jag.

Postat av: sanna

läste för ett tag sedan en blogg. En kvinna i 40 års åldern som hade haft grav skolios. hon skrev om alla sina behandlingar och om hur livet blivit. jätte bra skrivet. allt hade gått prima och hon hade flera barn och jobbade med trädgård tror jag.

2007-04-27 @ 00:14:13
URL: http://sannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback