Försökskanin

Imorse blev jag kontaktad av skolskötersakn igen. Fast den andra eller egentligen båda två. Den som jag var hos igår ville prata med den andra om min sneda rygg. Så varför inte sa jag. Så de mätte och kände. Jag böjde mig och reste på mig och satte mig ner. Egentligen tror jag bara att de tyckte att det var underligt och intressant att min rygg ser så sned ut. Så där var jag nog nästan 25 minuter och var utsatt för diverse roliga, eftertänksamma komentarer. Men inte mig emot. Jag är osäker på vad jag egentligen fick utav av det där. Mina skoliometervärden var i alla fall 10 uppe och 20 nere. Det är större än förra året men det behöver ju inte betyda att kurvan har ökat. Hoppas fortfarande lite på att jag bara inbillar mig. Men men, det får gå som det går.

Kommentarer
Postat av: Sajmoen

min verbala diarré är något som hela svenska folket borde ta del av ^^ blogga är kul, eller hur? :p

Postat av: Åke

HAHA!Försökskanin XD

2007-04-19 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback