Synsk person eftersökes!

Jag gillar sol, väldigt mycket.
Synd att det var den sista riktigt varma soliga dagen på ett tag men jag försöker vara optimistisk och hoppas på ett mirakel med 22 grader varmt och soligt i morgon med.
Då skulle jag ha en mysig kjol på mig och en vit tröja, fast det har jag nog i alla fall med leggins. Låter nice!
Idag var ju för övrigt första skoldagen men det gick ju snabbt att gå tillbaka till allt det vanlig och det känns som att jag aldrig varit borta.
Dessutom har jag tappat bort min kalender och det håller på att driva mig till vansinne. Spanska boken är också borta! Hjälp från diverse personer uppskattas mycket! Testa gärna dina "psycic" förmågor.
Jag tror att jag blir galen, näe jag är galen och en kontroll freak som behöver sin kalender, NU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback