Andra dagen i skolan

Idag var andra dagen på VFG, Växjö Fria Gymnasium. Jag trivs otroligt bra med både människorna och skolan. Fast vi har ju inte börjat på ritigt än. Jag trivs där jag bor också. Min roommate Frida och jag har de bra och jag måste säga att jag frodas.
image7

Här bor jag! En bild på resten av rummet kommer när jag har städat. Det är helt otroligt att det kan bli stökigt så snabbt.


Jsg fick mitt schema idag också. Jag är jätte nöjd. Har sovmorgon 3 dagar och har bara en lektion på fredagarna och det är idrott så fredagen kan få bli min träningsdag.

Idag är det tvättdag så jag har fått lära mig hur tvättmaskinen. I och var det ju inte så svårt men den tar typ en och en halv timme för att köra hela programmet.

Mateni skolan är super. Vi äter den i en restaurang som ligger vägg i vägg med skolan.
Här hemma så är det bra än så länge. Jag lagar all mat från grunden än så länge men vi får väl se hur länge det håller i sig. Det här är gårdgens middag;

image8

citronlax och nypotais, mums!

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad mysigt det verkar!
Själv har man börjat skolan idag.
Massor av nya människor.
Och några man känner...
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback