Nu känner jag igen mig

Idag har vi haft, inte lektioner men något som liknar lektioner. Intelektuellt har det väl varit ganska trevligt men socialt, tack Calle, jag hade dött utan dig. Okej, kanske inte men hoppat ut genom fönstret i alla fall.
Vi blev indelade i grupper, vi fick inte välja grupp och dessutom fick vi en bakis trea som mentor. Han var ganska kul men i alla fall. Men som sagt det här börjar likna skola med endel störande människor, uttråkning och huvudvärk.
Imorgon ska vi på "naturvandring". Vi har också fått löfte om att äta i naturen och en lång promenad runt Växjösjön. Eller lång och lång. Jag tror att det är 4,5 km runt så det är ju inte så farligt. Får hoppas att det inte regnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback