om att åka buss

Jag såg en tjej på bussen idag. Jag tror att jag sett henne förut. Samma blonda tjej i 11-års åldern omkringbärandes på ett blåsinstrumnt. Något bohemisk, eller det kanske är en förvrängning. bara för att jag inte har någon färg på kläderna idag utan går i svart och vitt behöver det ju inte betyda att färgklädda människor är bohemiska. Som sagt, jag har sett henne förut. Hon steg av vid samma hållplats som förra gången jag såg henne. Det jag stör mig på är att jag inte vet vilken hållplats hon går på vid. Jag är läskig....

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

Postat av: Andréus

HAHAHAA!Elin är stalker!! :D

2007-12-18 @ 10:57:58
URL: http://andreus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback