Äntligen!

Äntligen fungerar min blogg igen! Det var på tiden, har inte kunnat uppdatera på ett tag trots att jag så gärna velat.

IKEA i Kalmar igår. Det var faktiskt riktigt skoj trots att det nästan bara blev "flyttahemifrångrejer" så fick mitt rum några fina uppfräschningar. Bl.a. nya snygga påslakan, KORALL tror jag de hette, vita med rött mönster på. Det känns ganska lustigt att man flyttar till hösten, eller det är ju inte 100% men 99,9 i alla fall.

Idag var det skola igen, seg dag måste jag säga. Fast vi slapp ju sista lektionerna tack vare teatern. Sveriges historia på 100 mintuter. Jo, tack, det tog ganska mycket lite längre än så. Fast den var ganska rolig. Lagom mycket information, tönterier och sexuella skämt. Helt okej altså.

Imorgon är det nationella prov i svenska läsförståelse. Läste igenom det idag. Om någon förstår det där om ödlan är det mer än hjärtligt välkommna att diskutera det med mig för jag ser ungefär ut såhär--> ? i den frågan. Vi får hoppas på det bästa

Ikväll blir det cityakuten hos syrran som vanligt. Jag har mina rutiner.

Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback