Jag måste säga...

SLARV!
Jag borde vara duktigare på att uppdatera! Jag ska bättra mig, lovar.

I helgen hände i princip ingenting. Låg framför tvn och känd mig allmänt krasslig, krasslig är rätt ord. Såg 7 dvdfilmer allt som allt. Riktigt mysigt trots att jag nu har extremt svårt att skilja handlingarna från varandra. Endel nyheter och en del gamla herdeliga actionfilmer där man inte behöver titta så mycket utan bara hålla reda på vem som sköt vem, ja, ni vet vad jag menar.

Idag, har varit en extremt seg dag måste jag säga men jag vet inte varför. ett stort ?
Inget roligt har hänt, inget tråkigt har hänt. Jo, förresten, Gillis drog legender om att Jimmy Danielsson hade sjungit som Fritiof Andersson i Evert taubes Rosa på bal när han gick i nian. Ojoj. Vad sägs om den dålda talangen. Där var det något vi inte visste. Dagen händelse. Då förstår ni nog vilken tråkig ointressant dag det här har varit.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback