Sola

Idag har jag legat och latat mig på balkongen i solen. Jag lånade en utav pappas ljudböcker och började lyssna. Det var ganska skönt att kunna lyssna på boken istället för att behhöva hålla i boken, kisa med ögonen och läsa.
Men jag har gjort lite nytta. Jag har en för lite garderob märkte jag idag. Eller som min kära mor väljer att uttrycka det, du har för mycket kläder. Det kommer från en kvinna som senast idag flyttade över kläder till linnegarderoben för att hon inte har plats. Så det blev en utrensing på mycket kläder från förra sommaren och jag följde min mammas exempe och snodde två hyllor i linnegarderoben.

Idag har jag försökt att hålla mig borta från hela skolios/operation/rygg grejen. Trots seriösa försök har jag inte lyckats särskillt väl.

Fortfarande i förnekelse

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Haha jag behöver också rensa bland mina kläder...
Jag kommer som tur är inte behöva opereras. Är glad över det!
kram kram

Postat av: Fucking Nykvist

"Vi har ju Sunes sommar." (blir totalignorerad)

2007-06-10 @ 20:09:00
URL: http://fuckingnykvist.blogg.se
Postat av: Mattlan

Genom att se på min växtkurva, mina föräldrars, och en del andra faktorer som mens mm.

2007-06-10 @ 21:52:27
URL: http://mattlan.blogg.se/
Postat av: anette

Det är en enorm chock att få reda på att man måste opereras. Det tar ett tag innan man vänjer sig.
När ska du föra det tror du?
Jag ska ju opereras i november, brr, :S

2007-06-11 @ 20:31:07
URL: http://karboxylsyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback