Till Simon

Han har tydligen åsikter om hur ofta jag uppdaterar min blogg så det här inlägget är helt tillängnat honom.
Som jag nu har nänmt för Simon har händelserna i veckan sett ganska lika ut. Jag har sytt lite på morgon, dansat, dansat och åter dansat. Vi har snart klarat av halva låten om alla bara kunde öva och lära sig det som vi ska till på måndag vore ju bra också men, men... Och tja, det är vad min vecka har bestått av. Skillnaden från början av veckan är att jag är as trött och inte orkar göra något, har ont i princip alla delar av kroppen och är sllmänt utpumpad fast ändå god och glad, typ så som man föreställer sig en tjock tant.

Så Simon här får du ett ärligt svar, jag har inte uppdaterat min blogg för att jag är en orkeslös, tjock tant som är go och glad.

Idag lyssnar jag på:
Musikallåten som vi övar dans till som tills vidare får bli hemlig

Kommentarer
Postat av: Sajmoen

wehej :) ett inlägg till mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback