Två saker på S

Dagen har i huvudsak bestått av två saker, sims och sol. Dels för att jag är lat och har inte orkat ta mig för något, dels för att jag inte har någon större lust att ta mig för något som att t.ex. träna eller måla listerna som jag har lovat att jag ska göra. Men träning pallar jag faktiskt inte, speciellt inte efter veckans dans. Det kan möjligtvis bli en joggingrunda om det inte blir för varmt så jag vill somna i min brassestol på balkongen igen för då tänker jag göra det! Och ja, jag kan erkänna Cecilia, jag är lat! och jag börjar få stolthetskänslor över det (positivt?).

Se upp världen!
Jag heter Elin och jag är inte rädd för att säga att jag är LAT längre!


Kommentarer
Postat av: Eus

hahaha, fan vad kul att du skrivit att du inte gillar tunnor med bajs=) Humor.. Humor.. Morr morr. Grr.. (övertänd)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback