ABC

A för annanas som är jätt gott
Beroende av the sims2
C för cirkus som jag tycker är konstigt
Dromedarer är de med en puckel va?
Elin. Men det är ju jag!
Föskyld tror jag att jag blivit
Gödsel som luktar äckligt
Hot stuff som nu är offisiell
Illvilja till att göra saker
Jag önskar mig en ny telefon, en iPod, en....
Kyle XY som är riktigt bra
Lyx som jag vill bada i
Myggbettet i mitt knäveck som inte vill sluta klia
Nagelbanden som skulle behöva ses om
Oseriöst som kanske kan beskriva mycket jag gjort idag
Pizzasallad flög ut ur min näsa idag
Qvinna. Tänk om det skulle stavas så
Roligt, vilket det här faktiskt inte är
Snor som är jätt äckligt
Tomatsoppa åt jag till lunch idag
Underbara mjukisbyxor

Växjö, dit jag snart flyttar

Xenon, vad var det nu igen?

Ypperligt att jag snart är klar

Zebra som enligt mig berde stavas tsebrah för sakens skull

Åland som jag bara ogillar

Ä för Äcklig som beskriver glasspinnen pervis tangentbordet

Önska dig något


listan är skrivan igår

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback