Drömmar

Inatt hade jag en dröm som liknade många utav mina andra drömmar. De senaste 3 år eller så, har jag nästan alltid när jag drömt en mardröm drömt att jag är jagad. Jag måste fly från mitt hus innan "dom" tar mig. "Dom" tar mig alltid innan jag ens hunnit ut i trädgården.
En sak var annorlunda inatt. Jag flydde och jag hann ut. Jag hälsade på en man som var ensam och var allmänt snäll mot honom. Jag gömde mig i hans typ, stuga och jag kom undan. Jag gjorde nått snällt och jag klarade mig.
Är det här ett teckan på att jag borde vara snällare i allmänhet eller ska jag hälsa på mannen i hans stuga(jag vet var den ligger)???
Jag vaknade i alla fall upp nöjd.

Kommentarer
Postat av: Drömmar kan vara otäcka

men också läskiga(=

2007-05-15 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback