"HJÄLPTE"

Var i Oskarshamn idag och hjälpte min bror att flytta in i sin nya lägenhet. Fast bara om att hjälpa min bror att flytta in i sin lägenhet är shoppa en tröja, en klänning, ett scrapbookingalbum, vax och ett par jätte snygga ankelboots som jag absolut inte behövde. De är as snygga och kostade typ 350spänn, ett måste. Till råga på allt kom det från pappis plånbok.
Jag och mamma gick tillbaka till hans lägenhet(tillbaka? vi hade inte varit fär innan vi shoppade men i alla fall) och jag sätter mig i en brassestol med en bulle och solar på balkongen. Sitter där en 40 minuter och läser lite ibland. Sen går solhelvet i moln och det blir jätte kallt. Den svalkande havsbrisen blir helt plötsligt en isande vid och jag måste fly in för att inte få köldskador(det var en överdrift). Istället ixar jag i ordning hans tv och lägger mig och softar på hans nya skinnsoffa som luktar jätte gott och ligger där X antal timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback