Jobbigt värre

Fick en kallelse till ortopeden igår. Den 7 juni ska jag vara där. Inte världens bästa dag med tanke på musikalen, men, men.
Jag stör mig på att de alltid vill att jag ska vara på röntgen vid 7.30 med en timmes restid betyder det att jag måste gå upp klockan halv 6! Har solen gått upp då? Det som stör mig ännu mer är att jag inte har tid på ortopenden förrns 13.45 så jag kan ju roa mig på sjukhuset, haha. Näe, jag får väl sticka in till stan och shoppa och åka tillbaka efter lunch. Men med tanke på att röntgenbilderna tar max en halvtimma så känns det onödigt att gå upp så tidigt på morgonen och sen bara gå och fördriva tiden med att spendera pengar på saker man inte ens behöver.
Nu är jag lite sur men jag antar att jag får vara glad för att jag fick tid så snabbt (7,5veckor) och nej det var inte ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback