Palace sringbreak

Efter Viljan-lägret åkte jag Lisa, Elin och Carro till Kalmar för att gå på palac springbreak. Lisa ville ju se Erik Segerstedt så vi var där tidigt. Han var väl okej, kändest bara lite lustigt att stå brevis 13åriga tjejer längst fram när alla andra kunde texterna. Men han verakde förvånadsvärt äkta, som någon i publiken beskrev honom, "en trevlig prick". 
Vi såg Darin för att lisa ville se honom. Så om ni ser mig från någon bild så var jag faktiskt dit tvingad. Men jag måste erkänna att danserna ar ganska coola även om Darin måste ha haft det mest ospontana framträdandet i världen! 
Nationalteaterna var otroligt bra! Körde massor av klasiker och jag blev saligt medans de andra bara suckade när jag stod och sjöng texter med 3 barns föräldrar.
Sen spelade Melody Club och jag stod vid staketet längst fram och sjöng med i varenda låt trots att det kändes som att jag skulle komma ut i strimlor på andra sidan.
Efter det var vi tyvärr tvungna att åka hem eftersom Elin inte fick stanna längre, jag hade faktiskt velat se Hammerfall men men.
Melody club var så bra att jag kunde åkt dit bara för att se dem! jag var ganska övertänd efter det... herre gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback