För ett år sedan

För ett år sedan var min praoperiod slut. Två ansträngande veckor med mycket känslor.
För ett år sedan hade jag precis varit på HUC-dagen. Jag hade bestämt mig för att flytta till Växjö och trycka på play-knappen till mitt liv. Jag vet trångsynt och förstod inte bättre. Fast jag visste att det skulle bli bra och det blev det.
För ett år sedan sjöng jag singstar och drack cider. Då visste jag inte bättre. Då visste jag inte att det fanns mer.
För ett år sedan gjorde jag min första magnetröntgen och trodde att det var den sista.
För ett år sedan älskade jag livet i nuet, var oviss inför framtiden, rädd för svaret, jag undrade alltid, jag var inte olycklig, jag var inte lycklig och jag önskade att jag förstod,
För ett år sedan såg jag verkligen fram emot Växjö.
Det var tur de.

Kommentarer
Postat av: Vickan

tänk vilken tur att du kom hit! :)
*kram*

2007-11-20 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback