Hemma

Nu är jag hemma efter en ganska lång dag i Linköping. Det har varit mycket att smälta men allt känns fin fint.
Det blir en operation, troligen och förhoppningsvis vecka 7 eller 8 nästa år. Det var önskvärt för både min och hans del. Både jag, mamma och pappa fick snabbt förtroende för läkarn och ja, allt känns helt enkelt bra. Fast egentligne har jag ju inget större val om jag ska opereras eller inte. Min krök är redan lite ur balans, den påverkar redan min hjärt- och lungfunktion och med tiden kommer allt detta bli värre även om det inte är farligt nu. Som han sa, det är konstigt att operera någon som ser sig som helt frisk men det är mycket förebyggande för framtida problem. Sedan var de ju om de skulle operera bakifrån eller framifrån. Fördelen med framifrån var mindre infektionsrisk men om jag bli sneare än de 52grader jag var för 5 månader sen kan det bli svårt att komma åt, speciellt om man måste gå in i L1. Som det ser ut nu kommer jag att bli opererad T5-T12. Men det är sånt som märks. Som sagt mycket att ta in. Jag kanske kan ge en bättre bild imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback