Jag skulle vilja vs. jag ska

Jag skulle vilja
scrappa
spela pinsamma dataspel som man skäms för att köpa
kolla på sex and the city
kolla på vänner
spela piano
träna
klippa mig
få en massage
gå ut och gå
baka lussebullar
baka bröd
spela guitarrhero


istället ska jag
Ha släktkalas och le onaturligt
spela alldeles för lite piano och dataspel
städa upp alla mina scrapsaker
ha strumpbyxor
göra läxor

fast jag ska ju också
spela lite piano
bläddra i min scrapbook
kolla på greys antomy
kanske baka lussebullar
testa mitt nya pinsamma dataspel
och öppna paket så klart


Kommentarer
Postat av: änglen

hehe scrappa du med :P vad kul jag har blivit helt fast i det

Postat av: Andréus

Haha, men du behövde ju inte skämmas!

"Slå in det, tack!"

Det var jag som rev hela butiken :(

2007-11-30 @ 18:28:12
URL: http://andreus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback