Jag, som försöker

Jag vet att det var ett tag sedan jag uppdaterade men nu var det ju faktiskt så att... jag blev kidnappad av två små, nej vänta stora, gula män som tog med mig på deras inte rymdskepp, utan spaceship och tvingade mig att dricka vin och spela gitarrhero.
Jag hoppas att jag kan gottgöra alla läsare för förlorade blogginlägg med att delge årets pinsamaste händelse som inträffade tidigare imorse.
Som vanligt tog jag min cykel till skolan. Jag funderar lite på att det ser ljusare ut än vanligt tills jag märker att danne har huggit ner ett träd. En gammal man är ute och går med sin hund. Jag trampar iväg över gräsmattan och BOOM!(Ja, det lät BOOM! andrea) Jag körde på en frusen jordhög.(Ja, andrea, hjulet snurrade) Tur att ingen såg tänkte jag när jag plötsligt ser den gamla mannen. Han tycker antagligen att det är lika pinsamt som jag och går vidare med sin hund. Jag stampar lite demonstrativt på jordhögen med den ända följden att jag får ont i foten. När jag kommer ut på vägen frågar mannen hur det gick och jag svar hurtigt att allt är bra och hoppar självsäkert upp på cyklen igen men BOOM! jag trillar igen, helt oförstålite och mannen vänder sig om och frågar(tror jag, det kan vara inbillning) : kan du cykla? Jag ignorerar hans fråga och mumlar nån uräkt om att det verkar som om bromsen låser sig själv, då utbrister han : du kan ju inte bromsa samtidigt! Jag tider och märker samtidigt att styret är snett. Jag åtgärdar felet och cyklar skamsen därifrån med förhoppningar om att aldrig se mannen igen.
Det är nog snart dags för juju...

Kommentarer
Postat av: Fucking Nykvist

Okej jag erkänner. Jag är stor och gul.

Och angående pinsam händelse:

HAHAHHHAHAHAHHAHHAA!!!

Postat av: Lottenus

Jag tycker Andréas ord säger allt.
Jag citerar:
"HAHAHHHAHAHAHHAHHAA!!!"

Puss på't.

2007-11-06 @ 15:26:59
URL: http://crackbabian.blogg.se
Postat av: Vickan

hahaha! stackare ;D

2007-11-07 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback