Pizzaätande killar tittar på sjuk kvinnas röv

Jag orkade helt enkelt inte laga mat idag. Så jag beställde en pizza. Jo, sen var det ju problemet att jag hade pyjamas på mig. Satte på mig ett par jeans och en grå tröja. Jag hade hårband på mig så mitt hår döljde jag med min mössa. Alla mina bekväma skor var blöta eller skulle bli blöta om jag gick i gräs med dem så jag tog på mig vita skinnstövlar. Låg klacka, ganska sköna. Min nya halsduk och min vita kappa.
Det bar av mot pizzerian, puh, det var jobbigt. När jag kommer in vänder sig alla och kollar. Jaha, det tänkte inte jag mer på. Matsalsdelen är avskild så jag kan inte se någon där inne och de kan inte se mig. När jag sen gick ut ser jag och känner allas blickar på mig, det var ganska uppiggande, faktiskt och på promenaden hem mådde jag mycket bra:D Det vill säga, tills två ryska gubbar glodde på mig ända fram till min dörr...

Kommentarer
Postat av: Fucking Nykvist

HA HA!

Postat av: Vicksan

eehh Elin, hur var det med din nya livsstil om jag får fråga? Tsss, skulle inte du bli nyttig å sluta med skräpmat som pizza? ;) ajjabajja!

2007-10-11 @ 21:51:38
URL: http://livetforensmalannning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback