Yoga, något för mig?

Igår var det dags att testa. Jag cyklade iväg i regnet in till centrum och nordicclub. Jag möts av ett svagt upplyst rum med tända ljus längs kanterna. Det spelas stämningsfull indisik muisk och jag slår mig ner på en utav mattorna.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om passat. Kanske att jag borde börja träna balans igen. I överigt var det inte så svårt men det var ju ett nybörjarpass.
 Att säga att yoga var kul är ju att ta i men det var rogivande och visst värker det lite i axlarna idag. jag fick till och med beröm för min rörlighet:D Jo, tack. Det berodde ju inte på att jag var mellan 10 och 35 år yngre än de andra.
Jag vet inte riktigt om det här är något som passar mig. Jag vill nog ha lite mer fart men det är självklart något jag kommer att testa igen och det skulle vara underbart att träna på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback