hudbajspåsar och hundbajs allmänt

Jag har aldrig förståt vitsen med att inte använda dem. De är svarta(man slipper altså se bajset) eller så kommer de i glada färger(det är alltid trevligt) varför ska då folk envisas med att använda fryspåsar(avsedda för mat) till att lägga sina hundars avföring i? Det är mig en gåta.
Idag på min väg från bussen till skolan såg jag en man som var ute och gick med tre stora hundar. I ena handen hade han kopplen och i den andra en genomskinlig påse med en stor hundbajs i. Inte nog med det, när en utav hundarna sätter sig ner och avlägger ytterligare en hundbajs lyckas mannen plocka upp bajset med samma påse som det var bajs i, förhoppningsvis utan att få massa bajs på fingrarna. Inte nog med det heller, han knöt inte igen påsen utan fortsatte att ha den öppen i förhoppning om att ha tre bajsar i en påse.
Se det från den ljusa sidan, även om han återanvände påsen och använde en genomskinglig, plockade han i alla fall uppp efter hundarna.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fy fan va vidrigt men håller med dig, han plockade iaf upp efter dem :P

Postat av: Andorra!

Haha salt och gutt!

2008-01-29 @ 09:25:06
URL: http://andreus.blogg.se
Postat av: Frida

fyyyy vad äckligt!!! men han plockade ju upp ;)

2008-01-31 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback