Jag har handlat på willys

Har jag nått botten nu?
Har jag blivit en äkta fattig student?
Historien bakom mina frågeställningar är att jag handlade på willys igår. Växjös ända(vad jag vet) willys butik ligger 15min bussresa från mig, 45 minuter att gå, bussresan är plus väntetiden. Allt detta för att köpa extrema mängder mat för att sedan bära hem det i lågkvalitativa kassar som bokstavligt skär in i händerna. Jag förstår inte. Måste jag verkligen äta? Är det så jävla viktigt att jag måste åka mer till teleborg för det?
Tydligen. Jag kan pckså tillägga att jag har sparat ca 250 kronor och nästan tog sönder en korg(eftersom det känns otroligt rellevant) 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha Willys är ju.. Billigt?

Kvantitet före kvalitét(?!)

Postat av: Simon Hedlund

jag ser mer på det som en hyllning ;p

2008-01-22 @ 23:29:20
URL: http://sajmoen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback