Nu var det ju såhär... eller sådär

Det blev ingen nyårskrönika som planerat, inte ens ett ynka inlägg. Assw basse icakasse åt mig. Jag ska gottgöra det kära bloggläsare med en kort summering av mitt nyår.

Käk, hm vad är det här, rullskidor åhå. Äe du säker? Ja, kolla det går ju jätte bra. Musti, legender. Nämen, minns du den gången? Faan vad kallt det är ute! Vilket jävla hus? Det finns ju två! Karaoke, Man United, I ett skåp annars kommer det konsumeras fort som faan. Var är mina skor? skit samma det är ju inte så långt. Va? ingen sa nått om att det var snö och as kallt på marken. Nej men vem har världens snefylla? Patetiskt och pinsamt. Åter igen glory, glory Man United. Huset, aa, skjuts! Ohh, no! why?!? Det skulle varit bättre om vi åkt, eller? Ska vi dra vidare eller jaja, Självklart. Nej vi kommer aldrig att hinna! Panik, öka fartern. Gott nytt år! vem bet av korken till chmanpangen? Den var svår att öppna innan men nu är det ju omöjligt! Har någon en korkskruv? Jävla billig finsk skit... Det fungerade! Du är ett geni! Nej jag har inte hans nummer. Haha, tur för mig. Nej men det var mycket glory.

Lärdom : bacardi breezer är trögflytande

Kommentarer
Postat av: Andréus

Glory glory man united..

Haha, inte Brittania rules the way. BRITTANIA RULES THE WAVES!

idiot..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback